BRIDGE nudi pristupačne internet pakete koji ne ovise o Vašem trenutnom pružatelju usluga pristupa internetu i nije potrebno imati telefonsku liniju. Ako niste zadovoljni trenutnim pružateljem usluga kontaktirajte nas.
BRIDGE ne upotrebljava postojeće instalacije (bakrenu, ADSL, bežičnu, kabelsku i sl.) već koristi vlastitu bežičnu infrastrukturu koja je nezavisna od vašeg postojećeg operatera.
Ukoliko ste podnijeli zahtjev za priključkom, a po dolasku tehničara na spajanje (stvarnu provjeru dostupnosti) se utvrdi da ne postoji mogućnost povezivanja na mrežu, takav dolazak se ne naplaćuje.
Osnovni uvjet za dobivanje usluge internet veze je da se tražena lokacija priključka nalazi na pokrivenom području, da korisnik ima antenski nosač ili cijev na koju se može montirati naš modem (plastični uređaj promjera 14cm), te da ima mogućnost povlačenja kabela od modema do računala ili routera.
Jednostavnom prijavom na web stranici možete provjeriti nalazi li se Vaša lokacija u području pokrivanja te postoji li mogućnost povezivanja.
Ako postoji mogućnost povezivanja, putem istog obrasca možete ostaviti svoje podatke da ste zainteresirani za spajanje te će Vaša prijava odmah biti uvrštena u raspored spajanja.
Dan prije dolaska tehničara kontaktirat će vas tehnička služba o točnom terminu dolaska tehničara koji će točno utvrditi je li spajanje moguće, odnosno ako je moguće odmah i instalirati priključak.
Korisnik za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora od Bridge d.o.o.-a dobiva modem (antenu) isključivo u najam.
Raskidom pretplatničkog ugovora dužan je vratiti modem Bridge d.o.o.-u, u protivnom će se isti naplatiti prema važećem Cjeniku.
Od postojeće opreme jedino što se može iskoristiti jest router ili switch za povezivanje više od jednog računala ili uređaja. Vašem routeru potrebna je prethodna konfiguracija kako bi router ispravno radio u Bridge d.o.o. mreži. Konfiguracija vašeg routera naplaćuje se sukladno Cjeniku.
Ne, Bridge d.o.o. se ne koristi postojećom telefonskom infrastrukturom, već upotrebljava posebnu bežičnu mrežnu opremu koja je u potpunosti neovisna o postojećim telekomunikacijskim priključcima. Veza između modema i računala korisnika ostvaruje se običnim mrežnim računalnim kabelom.
Ako je spajanje moguće na vašoj lokaciji, Vaša prijava će se zaprimiti te će tehnička služba Vaše spajanje uvrstiti u raspored spajanja. Dolaskom tehničara na lokaciju, potrebno je ispuniti i potpisati Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog ugovora kojim postajete Bridge d.o.o. korisnik i od tog dana možete pristupiti internetu putem Bridge d.o.o. mreže
Prema Zakonu o zaštiti potrošača imate pravo u roku od 14 dana od dana uključenja na Bridge d.o.o. internet zatražiti raskid pretplatničkog ugovora i Bridge d.o.o. Vam neće ispostaviti račun, odnosno za tih 14 dana ne plaćate ništa.
Ukoliko u tom roku ne zatražite raskid ugovora, dan sklapanja ugovora se smatra danom kada započinje mjesečna naplata usluge pristupa internetu.
Važno je samo da se sva oprema u vlasništvu Bridge d.o.o.-a (modem, kabel i sl) u slučaju raskida vrati u ispravnom stanju, a deinstalaciju priključka će odraditi Tehnička služba bez naknade.
S obzirom da je za kvalitetnu vezu potrebna optička vidljivost modema prema ostatku mreže Bridge d.o.o.-a, tehničar će na samoj lokaciji utvrditi gdje će se modem postaviti.
Ukoliko je signal prema pristupnoj točki dovoljno dobar s Vašeg balkona, antena se može postaviti i na balkon. Ukoliko signal nije dovoljno dobar da bi se modem (antena) postavio na balkon, tehničar će Vam predložiti drugo rješenje.
Da, moguće je postavljanje priključka iako niste vlasnik objekta u kojem živite.
U tom slučaju nositelj priključka nije vlasnik objekta, već on samo Vama mora dozvoliti postavljanje Bridge d.o.o. opreme na svoj objekt. Dakle, ugovor ne sklapa vlasnik objekta, već podstanar (nosilac priključka) i računi stižu na njegovo ime. U slučaju neplaćanja i ne vraćanja opreme teretit će se osoba koja je sklopila ugovor, odnosno nositelj priključka.
Od dana zaprimanja prijave dolazak tehničara možete očekivati u roku od 30 dana. U slučaju lošeg vremena u tom periodu (snijeg, kiša, vjetar, led..) taj rok se može povećati i na 60 dana.
U prosjeku taj rok iznosi desetak radnih dana.
Za korištenje Bridge d.o.o. interneta potrebno vam je:
- Antena i router koji dobivate besplatno u najam za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora
- dostupnost usluge na željenoj lokaciji (dostupnost možete saznati putem web stranice, točnu dostupnost će utvrditi tehničar na lokaciji)
U slučaju da tehničar na izvidu lokacije utvrdi da nemate dovoljno jak signal za spajanje na Bridge d.o.o. mrežu, Vaša se prijava šalje na Odjel za proširenje mreže koji će u daljnjem postupku proširivanja područja pokrivenosti razmatrati i vašu lokaciju. Kada i ako će u budućnosti biti moguće spajanje, Bridge d.o.o. će Vas kontaktirati putem telefona ili e-maila koji ste ostavili prilikom prijave.
Nije moguće točno predvidjeti kada će se proširenje dogoditi, odnosno može se dogoditi u roku od mjesec dana, ali isto tako i u roku od godinu dana ili nikad. Važno je napomenuti da će Vas Bridge d.o.o. kontaktirati kada priključenje bude dostupno na Vašoj lokaciji.
U cijenu Priključka i instalacije uključeno je:
- dolazak tehničara na lokaciju priključka
- postavljanje modema na antensku cijev ili postojeći nosač
- povlačenje kabela kroz postojeće kabelske cijevi ili postojeće kanalice
- podešavanje parametara modema i spajanje modema na mrežu Bridge d.o.o.-a
- konfiguracija Vašeg bežičnog routera
Modem i kabel korisnik dobiva besplatno u najam za vrijeme trajanja Pretplatničkog ugovora.
Priključak i postavljanje antene odradit će isključivo Tehnička služba Bridge d.o.o.-a.
Za svaki paket definirana je cijena i uvjeti priključka i instalacije.
Korisnik nema mogućnost samoinstalacije priključka na svojoj lokaciji.
Modem je uređaj koji je nužan za povezivanje Vašeg kućanstva na internet. Uređaj je plastične konstrukcije promjera 14 cm, debljine 5 cm i mase oko 250 grama.
Uređaj se postavlja na povišenu lokaciju (antenski stup, krov, balkon) kako bi se osigurao kvalitetan signal.
Modem dobivate besplatno u najam za vrijeme trajanja Pretplatničkog odnosa. U slučaju da modem prestane raditi zbog više sile (udar groma ili sl) Bridge d.o.o. će o svom trošku modem zamijeniti drugim ispravnim. Ako korisnik nepažnjom ošteti modem (mehaničko oštećenje, okretanje antene, neodgovarajuća instalacija struje, krađa), korisniku će se naplatiti neopravdana intervencija ili zamjena modema za ispravni prema važećem Cjeniku.
U slučaju raskida Pretplatničkog odnosa korisnik mora vratiti modem Bridge d.o.o.-u u ispravnom stanju.
Bridge d.o.o. ne upotrebljava postojeće instalacije (bakrenu, ADSL, bežičnu, kabelsku i sl.). Bridge d.o.o. koristi vlastitu bežičnu infrastrukturu koja je nezavisna od vašeg postojećeg operatera.
Kako bi postali korisnik, potrebno je prijaviti se za spajanje i kod postojećeg operatera odjaviti postojeći internetski priključak.
Vrlo je važno da ne odjavljujete postojeći priključak prije nego se spojite na Bridge d.o.o. internet, jer postoji mogućnost da usluga pristupa Bridge d.o.o. internetu nije dostupna na Vašoj lokaciji što će tehničar točno utvrditi prilikom spajanja na Bridge d.o.o. internet.
Isto tako vrlo je važno ispitati status Vaših ugovornih obaveza kod postojećeg operatera kako ne biste imali neugodnih iznenađenja pri odjavi postojećeg priključka.
Bridge d.o.o. ne može u Vaše ime odjaviti Vaš postojeći internetski priključak, već isključivo vlasnik tog internetskog priključka.
Prijenos pretplatničkog ugovora je moguće ostvariti samo ako je preseljenje:
- sa Fizičke na drugu Fizičku osobu
- sa Fizičke na Pravnu, uz uvjet da je fizička osoba vlasnik pravne osobe
- sa Pravne na Fizičku, uz uvjet da je fizička osoba vlasnik pravne osobe
- sa Pravne na Pravnu, uz uvjet da je vlasnik obje isti
Prijenos pretplatničkog ugovora se naplaćuje sukladno važećem Cjeniku.
Da, uz uvjet da je na drugoj lokaciji dostupna usluga Bridge d.o.o. interneta.
Samo preseljenje opreme radi isključivo Tehnička služba na Zahtjev korisnika, kako deinstalaciju s postojeće lokacije tako i instalaciju na novoj lokaciji.
Prilikom preseljenja Korisnik je obavezan popuniti Zahtjev za promjenu pretplatničkog ugovora, s obzirom da se mijenja lokacija priključka.
Naknada za preseljenje naplaćuje se sukladno važećem Cjeniku.
Nakon prijave kvara prvo se vaša veza ispituje iz centrale i po potrebi šalje se tehničara na samu lokaciju priključka.
Ukoliko je potrebno da tehničar izlazi na lokaciju priključka, tehničar će posjetiti korisnika u roku dva radna dana.
S obzirom da je većina kvarova uzrokovana korisnikovom nepažnjom, prvo je potrebno provjeriti jesu li svi kablovi dobro uključeni, je li adapter za napajanje modema (antene) uključen u struju, te je li omogućena mrežna kartica ili wireless na laptopu.
Probati isključiti adapter za napajanje antene (modema) iz struje na 5 sekundi i ponovo uključiti, pričekati oko 1-2 minute i provjeriti je li internet proradio.
Ako internet ne radi ni nakon toga, tada se trebate javiti korisničkoj službi i prijaviti kvar na priključku.
Nakon prijave kvara Tehnička služba ispitati će Vaš priključak te po potrebi poslati tehničara na lokaciju priključka kako bi se istražio uzrok problema.
Pretplatnički ugovor možete raskinuti u bilo koje vrijeme. Sukladno potpisanom Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa i Zapisnika o obavljenoj instalaciji, oprema koja se nalazi kod Vas je u najmu i morate omogućiti vraćanje iste te potpisati Zahtjev za raskid pretplatničkog ugovora. Ovisno o vrsti Pretplatničkog ugovora koji ste izabrali, nakon raskida dobivate i završni račun koji trebate podmiriti.
Kod priključka bez ugovorne obaveze, račun koji dobivate je usluga pristupa internetu do dana raskida, zbrojena s trenutnim dugovanjem ako dugovanje postoji.
Kod priključka s ugovornom obavezom (Priključak na rate) ste, osim gore navedenog, dužni podmiriti i zbroj preostalih rata Priključka i instalacije ili puni iznos Priključka i instalacije bez ugovorne obaveze (ovisno što je povoljnije za vas), bez mjesečne naknade.
Ukoliko ste odabrali Priključak s akcijskim paketom, a želite ga raskinuti prije isteka ugovorne obaveze, potrebno je podmiriti iznos punog Priključka i instalacije.
Za pregled stanja Vaših računa i uplata potrebno je kontaktirati Korisničku službu putem e-maila ili telefonskim pozivom.
Prema aktualnom Pravilniku o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga dostupnom na HAKOM stranicama, svi operateri su dužni isporučiti minimalnu brzinu od 50% maksimalne deklarirane brzine, odnosno 70% maksimalne deklarirane brzine za brzine veće od 10Mbit/s.
Sve upite možete poslati putem naše Kontakt stranice. Korisnička služba preuzet će Vaš zahtjev te ga proslijediti nadležnom odjelu.
Ukoliko je Vaš priključak isključen zbog neplaćanja, isto dugovanje trebate podmiriti u cijelosti najkasnije u roku od 30 dana te će se Vaš priključak automatski ponovo uključiti po vidljivoj uplati u roku jednog radnog dana. Naknada za ponovo uključenje naplaćuje se sukladno Cjeniku.
Ukoliko se dugovanje ne podmiri ni nakon 30 dana nakon isključenja, Bridge d.o.o. će pokrenuti postupak raskida pretplatničkog ugovora, od korisnika zatražiti da vrati opremu koja je u vlasništvu tvrtke Bridge d.o.o. i u najmu korisnika te po potrebi svoja potraživanja namiriti sudskim putem, odnosno ovrhom.
Ukoliko se dogodi greška na Bridge d.o.o. opremi koja je u Vašem najmu, taj servis, odnosno posjet tehničara se ne naplaćuje.
Ako je greška uzrokovana korisničkom krivnjom na Bridge d.o.o. opremi, neodržavanjem korisničkog računala i slično, ona se naplaćuje sukladno važećem Cjeniku.
Financiranje IT opreme za pravne osobe putem operativnog najma. Bez papirologije, učešća i pologa, bez dodatnih troškova obrade. Period najma određujete sami.
Više detaljaNa referentnoj listi nalaze se imena renomiranih tvrtki, obrta, udruga, institucija i privatnih osoba koje koriste naše usluge.
PregledPROJEKTIRANJE | NABAVA | UGRADNJA | ODRŽAVANJE